Facebook повідомив, як працює система реклами соцмережі

Пост опубліковано в рамках серії питань та відповідей “Good Questions”. За повідомленням мережі, є два ключові фактори, що допомагають визначити, яку рекламу показувати користувачам:
• аудиторний таргетинг, налаштовується рекламодавцем і допомагає визначити, які користувачі можуть передивлятися кожне оголошення;
• аукціон, заснований на низці факторів, як то ціна ставки, показ охоплення, якість реклами.

Після того, як рекламодавець обере свою цільову аудиторію  і запустить рекламу, системи Facebook вирішуватимуть, хто побачить оголошення, визначивши найкращу відповідність на підставі наступного розрахунку: 

скільки грошей рекламодавець готовий витратити на рекламу в Facebook. Чим більший бюджет виділяється на просування, тим більше охоплення отримає реклама.

метрика, яка оцінює вірогідність того, які дії застосовуватиме кожний конкретний користувач по відношенню до реклами на основі його поведінки.

метрика, яка враховує кількість реклами. Facebook оцінює якість на основі зворотнього зв’язку користувачів (скільки користувачів приховують або скаржаться на оголошення) та атрибутів, що засвідчують про низьку якість (забагато тексту на зображенні, клікбейт в заголовках тощо).

Estimated Action Rate або вірогідність того, що конкретний користувач здійснить бажану для рекламодавця дію, розраховується за допомогою моделі машинного навчання. Для цього Facebook враховує поведінку людини в соцмережі та за її межами, а також “такі фактори, як склад оголошення, час доби, взаємодії між людьми та рекламою”.

При розрахунку поведінки користувача Facebook враховує:

• те, що людина робить при застосуванні додатків сімейства Facebook. Наприклад, вподобайки до постів, кліки по оголошенням;

• поведінку користувача за межами Facebook. Наприклад, відвідування сайтів, установка застосунків, купівля продуктів. Цими даними з мережею діляться бізнеси, що використовують інструменти Facebook для бізнесу. До таких інструментів належать: API, SDK, піксель Facebook, соціальні плагіни Facebook (наприклад кнопки “Подобається” та “Поділитися”), Account Kit та Вхід через  Facebook, а також інші інтеграції платформи, плагіни, коди, специфікації, документації, технології та сервіси.

Додавання пікселю Facebook допоможе збільшити ефективність реклами, бо при показі оголошень соцмережа орієнтуватиметься на людей, які відвідували сайт в минулому та / або здійснювали там покупки.

Що ще потрібно знати рекламодавцям Facebook

Оголошення з найбільшою ставкою не завжди виграє аукціон. Більш низькі ставки перемагають в тих випадках, коли система прогнозує, що користувачі з більшою вірогідністю взаємодіятимуть з рекламою, або коли система розуміє, що це оголошення більш високої якості.

Facebook не продає дані користувачів рекламодателям або ще комусь.

Facebook не використовує зміст текстових повідомлень та не підслуховує розмови користувачів через мікрофон, щоб таргетувати рекламу.