Чек-лист “Як зробити ідеальний пост”

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост"

Ідеальний пост в соціальних мережа — це запорука залученості ваших підписників.

Важливо урахувати всі необхідні вимоги, щоб кожний дотик вашого контенту з підписниками та клієнтами був перетворений на задоволення через ідеальний пост.

Бо цікавий, змістовний, корисний пост і є тою самою інформацією, за якою до вас приходять люди. І сьогодні я розповім, на що варто звернути увагу.

Стартуємо!

Але з початку хочу нагадати про наші
Telegram-канал (посилання “тиць”), де ми публікуємо цікавий контент,
• та про наш Instagram (посилання “тиць”), де й, крім іншого, можна побачити залаштунки нашої роботи та цікаві прямі ефіри

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост"

1. Смислова частина

Ідеальний пост має брати за душу і грати з емоціями, почуттями та сенсами кожного, хто його читає. Писати заради написати — з ідеальними постами це так не працює. Хіба тільки автор не геній світової публіцистики.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.1. Вірно визначити посил посту

Дай собі чітку відповідь на питання: навіщо я все це пишу. До написання посту, під час написання та перечитавши написаний текст. Посил має бути чітким і зрозумілим.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.2. Сторонній читач назве посил посту

Дай прочитати готовий текст сторонньому читачу. Чи всі слова є зрозумілими? Ідеальний пост має бути написаний словами, зрозумілими кожному.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.3. Корисна дія посту визначена

Читач точно зрозуміє, навіщо він витратив свій час на прочитання твого посту. І не просто зрозуміє, а й отримає від цього задоволення.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.4. Пост корисний.

Він допомагає досягти стратегічних цілей проєкту, для якого цей пост є написаний. Це не набір пустих символів. Кожен, хто його прочитає отримає корисний досвід.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.5. Тематика каналу та посту

Залізно запевнися, що пост вписується в тематику каналу, через який ти комунікуєш з людьми. Якщо в тебе сторінка кухаря в ресторані, то писати про те, де придбати квитки на літак, в цьому каналі краще не варто.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.6. Пост відлежався

Пройшло 4-5 годин з моменту написання та опублікування посту. Ти прочитав його разів 20. І за цей час тобі жодного разу не захотілося в ньому щось змінити.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Сенси

1.7. Пост має чіткий Заклик до дії

Заклик до дії схожий на задачу (прийди, напиши, лайкни. запишись). Присутнє дієслово-наказ. При цьому заклик до дії є відSMARTованим.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост"

2. Технічна частина

Коли зі змістом, сенсами та смислами в пості ми вже розібралися, наступна частина — зробити пост технічно бездоганним.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Технічка

2.1. Пост перевірений на автентичність

Пошукові системи надають перевагу унікальним текстам. Існує велика кількість ресурсів в мережі Інтернет, де це можна зробити.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Технічка

2.2. Пост перевірений на помилки

Та сама історія і текстами без помилок. Чим більш грамотно написаний текст, тим краще він сприйматиметься роботами пошукових систем, і відповідно, вищу позицію в видачі отримає.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Технічка

2.3. Пост прочитаний вголос

Прочитай написане вголос, щоб вловити можливі стилістичні помилки, прибрати невірні обороти і бути впевненим, що текст є цілісним та гармонійним. Ти ж пам’ятаєш, як ріжуть вуха безграмотні розмови на перший погляд важливих людей.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Технічка

2.4. Всі посилання перевірені

Перейди за всіма посиланнями в тексті з різних пристроїв, щоб запевнитися, що вони ведуть в правильному напрямку. Якщо мова йде про пост на власному сайті, особливо важливо звернути увагу на UTM-мітки, за якими можна відслідковувати дії користувачів та ефективність того чи іншого посилу.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Технічка

2.5. Текстова гігієна перевірена

Абзаці, крапки, коми, буліти (частини маркованого та нумерованого тексту), емодзі... Все має бути в єдиній канві. Якщо сумніваєшся, перевір ще раз кожний символ тексту.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост"

3. Просування

В цій частині під час підготовки ідеального посту ми фокусуємось на тих важливих моментах, які допоможуть нам в органічному просуванні. Адже як казала розумна реклама, навіщо платити більше? Ідеальний пост з чудовими показниками органічного просування показати потрібним людям коштуватиме дешевше.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Просування

3.1. Заголовок

Я постарався придумати максимально унікальний заголовок. Згадай про 7 смертних гріхів. Заголовки, створені навколо тем, що пов’язані зі смертними гріхами, вже пару тисяч років привертають увагу людей.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Просування

3.2. Унікальність

Заголовок посту натякає на унікальність та неповторність. Всілякі "150 помилок..." та "25 чогось там" розпорошаться в сотнях тисяч однакових назв.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Просування

3.3. Картинка до посту

Зображення до посту чітке, і має цікавий підпис. Перевір, щоб все було саме так. І не забувай прописувати атрибут "Alt" до зображення. Роботи пошукових систем додадуть за це пару балів і підвищать видачу серед тисяч інших.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Просування

3.4. Всі шляхи просування

Ти знаєш, куди можна зробити репости. Продумані всі шляхи просування, наприклад: e-mail, хештег, месенджери, чати, таргетинг тощо.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост"

4. Заключення

Останні три позиції, виконавши які, можна бути впевненим, що все зроблено правильно

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Заключення

4.1. Сторітейл

Ми всі чекаємо на вихід нової серії нашого улюбленого серіалу. Чи зробив ти власний серіал, в якому твої читачі чекають на вихід нової серії, нового посту? Якщо вся твоя взаємодія з читачами зав’язана на серіал, це чудово спрацює для подолання проблеми розігріву авдиторії від стану "Холодна байдужість" до стану "Купити негайно".

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Заключення

4.2. Образ ворога / символи "добра" і "зла"

Сухі правила викликають тільки бажання спати. А в твоєму тексті, щоб він перетворився на ідеальний пост, має бути образ умовного ворога, умовної проблеми. Через призму такого умовного дуалізму читач точно відокремить для себе добре від поганого, а потрібне від непотрібного.

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост" / Заключення

4.3. Лаконічність

Перевір ще раз, чи все ти зробив, щоб пост був коротким? Зайва писанина не потрібна нікому і, як і зайва балаканина, тільки дратує. Вищий пілотаж — написати оповідання в одне речення. Ми не претендуємо на Нобелівську премію з літератури, але все ж дай ще раз собі відповідь на питання: чи все зроблено, щоб пост був коротким?

Чек-лист "Як зробити ідеальний пост"

Вітаю!

Пройшовши весь цей чек-лист, можеш бути впевнений, що твій пост ідеальний!

macbook, laptop, ipad-624707.jpg

• cтворити сайт для вашого бізнесу;

• просувати ваші акаунти в соціальних мережах, збільшуючи лояльність клієнтів та продажі;

• зробити вибуховий ріст продажів завдяки просуванню вашого бізнесу мережі Інтернет і багато іншого.

Створимо разом міцні тили економічного фронту. 

30%  чистого прибутку компанії YourWings розподіляється в рівних долях і відправляється на користь ЗСУ та волонтерських організацій.

Зв’яжіться з нашим спеціалістом. Заповніть для цього форму зворотнього зв’язку

І наостанок знову хочу нагадати про наші

Telegram-канал (посилання “тиць”), де ми публікуємо цікавий контент,
• та про наш Instagram (посилання “тиць”), де й, крім іншого, можна побачити залаштунки нашої роботи та цікаві прямі ефіри.