Продажі через соцмережі

contact us, contact, email

БАГАТО КОМПАНІЙ ВИМАГАЮТЬ ВІД ТАРГЕТОЛОГІВ ВЕЛИКІ ПРОДАЖІ ВЖЕ ПЕРШОГО ТИЖНЯ,

АЛЕ ЧОМУ ЧАСТО ТАК НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ?

Щоб зрозуміти причини, варто згадати класичну модель в маркетингу AIDA (Attention, Interest, Desire, Action — увага, цікавість, бажання, дія), адаптовану під сучасні реалії.

Робота з цільовою авдиторією відбувається в кілька дотиків, які роблять майже будь-яку рекламу ефективною:
1) знайомство (звернути на себе увагу);
2) увага (розповідаємо про переваги);
3) користь (безкоштовні плюшки);
4) довіра (приклади/відгуки);
5) заклик до дії (авдиторія вже гаряча і є сенс робити основну пропозицію).

Така модель дотиків підходить майже будь-якому бізнесу. А кожний пункт — це нове оголошення. Також частину дотиків можна перенести в автоматичну воронку продажів і не витрачати рекламний бюджет.

Візьмемо до прикладу доставку їжі. Часто використовують креатив тільки з конкретним сетом чи ролом для залучення уваги. Навіть якщо ми отримали дешеві кліки і перейшло багато людей в меню, вони з дуже низькою конверсією будуть готові замовити в незнайомій компанії тут і зараз.

Розберемо підхід в кілька дотиків

Спочатку ви показали людині основні пропозиції, потім відгук живої людини, а наступним оголошенням запропонували доступ до спеціальних пропозицій, і все, що потрібно людині, — підписатися на розсилку.

Після того, як він підписався, приходить автоматичне повідомлення з презентацією компанії з фотографією засновника:

blogger, cellphone, office

Привіт! Давай знайомитися! Мене звати Іван! Я засновник {наприклад} доставки смачної їжі Побігайчик, і я щиро радий тобі!

Чому клієнти обирають нас?

1. Ми дуже пристрасно ставимось до якості і смаку наших страв і щиро хочемо донести це до тебе!

2. В нас ти можеш спробувати роли та суші з охолодженого лосося, відомого на весь світ своїм неповторним смаком.

3. Ми завжди для тебе відкриті, цінуємо та поважаємо твій вибір!

food, rice, soy

Далі людині ставиться запитання про те, чому він надає перевагу, чи полюбляє він класичні або теплі роли, або ще щось інше. В залежності від вибору робиться спеціальна пропозиція.

Найкраще це робити через чат-боти в соцмережах, e-mail розсилка в 20-х роках ХХІ століття вже суттєво втратила свою ефективність.

shaking hands, handshake, hands

І в такому випадку, людина, яка дійшла до пропозиції:

• знає, які у вас є пропозиції;

• бачила відгуки та більше довіряє компанії;
• отримала доступ до спеціяльних пропозицій (безкоштовний бонус);

• познайомилася з живою людиною, яка заснувала компанію;

• отримала спеціальну пропозицію в залежності від своїх вподобань (індивідуальний підхід).

Погодьтеся, в такому випадку з набагато більшою вірогідністю звернеться саме до вас, аніж при продажу в лоба, коли людина про вас ще нічого не знає.

Запустити з нами свій проєкт легко! Адже ми знаємо, як вивести ваш бізнес на новий рівень позиціювання!

Достатньо просто подзвонити на 050 579 3061 або написати нам в улюблену соцмережу та почати діалог:

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

4 × один =