9
психологічних тригерів
для посилення контенту та збільшення продажів
Ми всі є створіннями соціяльними (або стадними, кому як зручніше) та підвладні певним психологічним прийомам, що мають певне історичне та національне підґрунтя. І як би там хто не казав, але це правда.
Тому гріх не поставити на благо капіталістичної праці ті важилі психологічного впливу, завдяки яким більшість навіть не зрозуміє, що їхніми почуттями зманіпулювали та привели до продажу.
В західному маркетингу ці “вмикачі” використовуються і досі, хоч і користуватися ними стали навіть не вчора, а позавчора. А для наших сьогоднішніх реалій вони, як ніколи, є актуальними.
ЖАДІБНІСТЬ
Це природнє людське почуття, що спонукає нас отримати щось на шару або придбати більше за меншу вартість.
Жадібність вмикають різноманітні акції, конкурси, розіграші й таке інше.
Наприклад, “Заплати за дві, і третю отримай безкоштовно!” або “Візьми другий за півціни!”
ДЕФІЦИТ
Обмеження по кількості, даті, вартості, часу. Це заставляє бути оперативнішим в прийнятті рішень, щоб встигнути отримати те, чого може не вистачити.
Наприклад, “Друже! Лишилося лише 5 ось таких штук. Клікай!”… “А поки ти думав, хтось вже купив і лишилося на одну менше…”
ЕКСКЛЮЗИВ
Не будемо приховувати, ми всі бажаємо бути унікальними власниками речі або інформації, стати частиною закритої спільноти, бути особливими й не такими, як всі.
Наприклад, таким вмикачем може стати доступ до VIP-клубу, володіння лімітованою серією тощо.
Запустити з нами свій проєкт легко! Адже ми знаємо, як вивести ваш бізнес на новий рівень позиціювання!
Достатньо просто подзвонити на 050 579 3061 або написати нам в улюблену соцмережу та почати діалог:
ЦІКАВІСТЬ
Бажання дізнатися будь-якою ціною — це серйозний психологічний тригер, що змушує людину зробити дію.
Наприклад, вимога “Не натискати!” скоріш за все викличе зворотній ефект, а фрази накшталт “Чому ти ніколи не станеш мільйонером” або “Чому тобі не допоможе жодна дієта” підштовхне до дії.
СТАДНІСТЬ
Люди орієнтуються в своєму виборі на вибір інших людей. Тому якщо цим продуктом вже скористалося 3000 осіб, то він також потрібен і мені.
Наприклад, “Вже кілька сотень/тисяч осіб скористалися цим сервісом! Спробуй і ти!”
ОЧІКУВАННЯ та ЗАЗДРІСТЬ
Купуючи абонемент в тренажерний зал, людина вже мріє, як за пару місяців гулятиме берегом моря, граючи м’язами в променях сонця, що сходить, збираючи всі захоплені погляди найкрасивіших жінок і погляди розпачу інших чоловіків в радіусі півкілометри.
Ця картинка добряче стимулює натиснути “Купити”.
Так само й з іншими продуктами. Наприклад,
“З цією програмою для вас не залишиться задач, які неможливо розв’язати”
або
“Ваша посмішка з-за керма цієї автівки змінить життя ваших сусідів назавжди.”
ІНТРИГА
Недосказаність вбиває, тому примушує вмикати наступний епізод серіалу, відкривати новий рівень у грі тощо.
Тому обіцянка розкрити убойний секрет, важливий для вашої цільової авдиторії гарантовано приведе більше осіб на вебінар або втримає глядачів до кінця роліку.
ЗАБОБОНИ та СТЕРЕОТИПИ
Їх важко зламати, а тому частіше не дуже й потрібно. Набагато простіше взяти усталену думку, стереотип чи забобон вашої цільової авдиторії та обіграти його в посланні.
Наприклад, “…німецька якість…”, “…японські технології…”, “…швейцарська точність…”
СПРОЩЕННЯ ТА ДОКАЗ
Ніхто не любить складнощів. Тому фраза накшталт
“2000 підписників у Фейсбук за пару днів”
і далі працює в поєднанні з доказом:
5 червоних дипломів, відгуки клієнтів, історії успіху, — словом все, що може виступити на вашому боці й вирішити проблему клієнта.