4 кроки для виводу бізнесу в онлайн.

2020 рік довів,

що потреба бути присутнім в Інтернеті для будь-якого бізнесу не є чимось репутаційним, а є елементарною умовою для виживання. Ми казали про це ще в 2015, проте вже зараз ні в кого не залишилося сумнівів.

Все дуже просто. Вивести будь-який бізнес в онлайн можна зробивши 4 важливі кроки. Пристебайте паски, ми злітаємо!

Крок 1. Вітрина.

В Інтернеті, як і в звичайному магазині ваш товар має бути представлений таким чином, щоб його можна було роздивитися та дізнатися ті чи інші фізичні, технічні чи будь-які інші характеристики. Тому має бути
• сайт;
• представництво в соцмережах
• та/або на торговельних майданчиках та дошках оголошень.

1.1. Сайт.

Це може бути односторінковий сайт, якщо у вас невеликий асортимент товару, або сайт-каталог, краще з можливістю купівлі продукту чи послуги просто на сайті.

Створити самостійно.

Можна зробити сайт і самостійно. Для цього необхідно:
• купити та зареєструвати домен;
• розмістити сайт на серверах хостинг-провайдера;
• установити двигун на сайт або використати певні конструктори;
• наповнити його потрібною інформацією та налаштувати всі потрібні параметри для зручного користування десктопними версіями, версіями мобільними, планшетними або версіями для так званих Retina-пристроїв.

Плюси:
• можна зекономити пару-трійку сотень баксів, що особливо важливо на початковому етапі;
• почнеш розбиратися в усьому сам.

Мінуси:
• багато часу, який міг би вже приносити дохід, з’їсть самонавчання;
• зміна фокусу на самонавчання відволіче від основного бізнесу, що може поставити під загрозу факт його конкурентності та виживання.

Звернутися до фахівців.

Оптимальне рішення для швидкого запуску представництва в Інтернеті. Пара-трійка днів, до тижня, в залежності від правильно поставленої мети, і сайт готовий до прийому перших покупців.

Скільки це коштує? Все залежить від складності завдання. Зробити простий односторінковий сайт коштує в середньому за $90-$100. До цієї суми треба додати вартість домену та розміщення сайту на серверах хостинг-провайдера.

Домени коштують в середньому від $25-$35, по-різному, тому тут все залежить від фантазії та доцільності використання того чи іншого домену. Щороку за будь-який домен треба платити знову, якщо оплата протермінована, домен анулюється та знову стає доступним у Всесвітньому Павутинні.

Вартість хостингу на серверах теж має кілька перемінних, але в середньому коштує до $100 на рік.

Резюме: щоб зробити, розмістити та запустити мінімальний сайт треба викласти в середньому $200-$250 і почати працювати з клієнтами з мережі вже за пару днів.

Постав нам завдання створити сайт, і справимось за короткий термін.

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог.

1.2 Представництво в соцмережах.

Найбільша безкоштовна клієнтська база

— саме так сприймає більшість бізнесів соціальні мережі. І це вірно. Тут щодня сидить кілька мільярдів існуючих та потенційних клієнтів. І цим гріх не скористатися.

Здавалося б, що може бути простіше? Відкрив бізнес-сторінку у Фейсбук, бізнес-профіль в Інстаграм, створив канал в Телеграм, постиш всяке різне, і ось воно щастя та грошові дощі.

Так завжди здається на перших порах.

Проте процес створення інформаційного поля навколо твого бізнесу насправді трохи складніший, ніж може здатися на перший погляд.

Не всі соцмережі однаково ефективні для різних бізнесів. Десь ефективніший Фейсбук, десь Інстаграм, десь достатньо Телеграм-каналу або представництва на Youtube. 

Будь-який пост має вести людину в бік воронки, що продає. При цьому не можна ані на секунду забувати, що існує:
холодний трафік. Це люди, які не знають нічого про тебе і твій бізнес, і їм абсолютно байдуже, що ти “под мнєнієм” поправляєш на голові корону своєї експертності, вони просто пройдуть мимо;
теплий трафік. Люди, які щось вже знають про тебе і твій бізнес, можливо колись вже були твоїми клієнтами або мають великий рівень довіри, їм не вистачає лише спускового ґачку, щоб перейти на наступну сходинку  —
гарячий трафік. Це ті, хто прийшов до тебе зі своїми проблемами і готовий стати споживачем послуг твого бізнесу. Після цього в хід має вступити професійний продажник, щоб закрити угоду, вирішити болі клієнта та отримати за це фінансову винагороду.

Успішне представництво в соцмережах повинно мати визначений

КОНТЕНТ-ПЛАН,

щоб однаково добре перетворювати “холодних” та “теплих” відвідувачів в клієнтів. Адже задача будь-якого бізнесу полягає в отриманні прибутку, а не тому, щоб постити заради постингу. Також важливо розуміти, що читаючи один і той же пост кожен з відвідувачів може бути на різному етапі воронки, що продає.

МЕДІА-СТРАТЕГІЯ.

Виходячи з написаного вище, саме ця стратегія має поєднувати всі пости за єдиною метою: розповідати про свій бізнес, його реалії та кухню, завойовуючи довіру та розігріваючи публіку на клієнтську взаємодію за допомогою органічного охоплення або охоплення рекламного, про який детально ми розкажемо в Кроці 2.

ВІЗУАЛЬНИЙ ФОТО- ТА ВІДЕОКОНТЕНТ.

Правильні фото та відео, ракурси, акценти — це все впливає на підвищення рівня довіри споживача до бізнесу. А може геть зруйнувати всі намагання донести важливу думку. 

СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?

Можна замовити кожну послугу окремо, наприклад, розробити контент-план, створити власні фото та відео, прописати стратегію тощо.

А можна замовити послугу Комплексного Social Media Marketing з ведення бізнесу в соцмережах. Наприклад, ведення однієї соцмережі в середньому коштує $400-$500 на місяць (професійні зйомки та вартість рекламних кампаній в соцмережах оплачуються додатково).

Це зовсім недорого, якщо зауважити, що грамотне ведення соцмереж здатно надати ефективний вектор розвитку бізнесу та приносити в рази більше доходу, ніж якщо представництва в соцмережах немає або воно неефективне через непрофесійні дії аматорів.

Довір нам створення інформаційного простору та його ведення в соцмережах.

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог.

1.3. Торговельні майданчики та дошки оголошень.

Тут все просто. Можна використовувати маркетплейси накшталт prom.ua або дошки оголошень типу OLX та інших, яких сотні в мережі тільки в українському сегменті. Це може бути ефективно.

І це можна також або зробити самостійно або звернутися до нас, щоб ми все зробили за тебе. 

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог

Крок 2. Реклама.

Наявність вітрини — це добре. Проте якщо її не рекламувати і сподіватися лише на органічні охоплення, то шлях до успіху помітно ускладниться і розтягнеться на роки малорезультативної праці.

Тому дуже важливий крок 2.

2.1. SEO-просування.

Інакшими словами, це просування завдяки корисним статтям на сайті та в соцмережах. Спосіб нешвидкий, результат приходить в середньому за 6-7 місяців, коли пошукові роботи ранжують сайт та видають у пошуку за відповідними запитами.

Завдяки цьому, з одного боку, можно добряче зекономити на прямій рекламі, однак, з іншого боку,  для необхідно багато та грамотно писати та бути в одній особі:
справжнім копірайтером (для написання точних та змістовних текстів),
дизайнером (для їхнього цікавого оформлення),
коректором та редактором (для вичитки тексту та дотримання грамотності, адже навряд чи пристойна людина повірить в експертність неграмотного письменника). 

Довір нам створення цікавих статей для твого бізнесу або отримай це БЕЗКОШТОВНО в рамках Комплексного SMM.

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог.

2.2. Власна база клієнтів.

З цим простіше. З цього можна почати прямі продажі.

Якщо є телефони, то обдзвонити та розказати про свої послуги. Якщо є електронні пошти, — зробити розсилку в листах з інструкцією, як у вас купити той чи інший продукт (або послугу) просто зараз.

2.3. Контекстна реклама в Google та Яндекс.

Так, Яндекс в Україні наразі заблокований, проте досі в ньому сидить великий процент можливо саме твоєї авдиторії. Тому іноді скидати його з важелів не варто. Особливо, коли твоя ціль — російськомовні ринки інших країн.

Контекстна реклама в Google та Яндекс — це потужний інструмент  швидко прорекламувати свій бізнес, повернути старих та залучити нових клієнтів.

Особливо важливо поставити відповідні маркери (пікселі) на свій сайт, щоб відслідковувати та аналізувати результативність тієї чи іншої рекламної кампанії, відмовлятися від неефективних, повертатися до тих, що давали чудові результати, повертати за допомогою ретаргетингу назад клієнтів, що виявили зацікавленість, проте не завершили бажану тобі дію на твоєму сайті.

2.4. Таргетована реклама в соцмережах.

Це більш дешевий варіант, як швидко привести трафік на твій сайт, щоправда, й конверсія в заявки в цього виду реклами трохи відрізняється. До того ж в деяких видів бізнесу є певні особливості в питаннях таргетованої реклами.

Аби не зливати дарма рекламні бюджети, краще таки придбати послугу з таргетованої реклами або отримати її БЕЗКОШТОВНО в рамках Комплексного SMM.

Довір нам створення рекламних кампаній для твого бізнесу в Google або соцмережах або отримай це БЕЗКОШТОВНО в рамках Комплексного SMM.

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог.

Крок 3. Налаштування онлайн-оплат для свого бізнесу.

Наступний крок для успішного представництва бізнесу в Інтернеті — налаштування онлайн-оплат.

Зробивши перші два кроки: написавши сайт, опублікувавши вітрини, залучивши за допомогою SEO, таргетованої або контекстної реклами в свій магазин трафік, — потрібний інструмент, завдяки якому споживач зможе оплатити обраний товар чи послугу.

Функціонал можна інтегрувати при створенні сайті або додати на вже існуючий сайт.

Також задля автоматизації роботи можна створити чат-ботів, які вестимуть з різних воронок, що продають, зацікавлених споживачів 24/7, доводячи їх до купівлі і приймаючи при цьому оплату будь-де і будь-коли просто на поточний рахунок твого підприємства.

Це може зекономити доволі великі кошти, які б інакше витрачалися б на навчання та оплату праці додаткового персоналу.

Довір нам створення чат-ботів для твого бізнесу, які спілкуватимуться з існуючими або потенційними клієнтами у Viber, Telegram, Facebook Messenger тощо.

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог.

Також можна доручити оплату транспортній компанії при отриманні товару споживачем. Однак це не годиться для продажу послуг, а в фізичному сегменті може вплинути на кінцеву вартість продукту або його прибутковість.

Крок 4. Доставка

Для бізнесів із фізичними товарами оптимальний варіант — це аутсорсінг доставки (делегування повноважень з доставки транспортним компаніям).

Це може бути доставка до відділення транспортної компанії, кур’єрська доставка за адресою або поштомати.

Делегування (аутсорсінг) послуги доставки вирішує одразу кілька важливих питань:
• професійна організація доставки;
• знімається обмеження в географії роботи;
• страхування від фінансових втрат, якщо товар пошкоджений або взагалі втрачений;
• відсутність витрат на відслідковування місцезнаходження товару та фокус на більш нагальних питаннях бізнесу.

Щоб уникнути репутаційних та фінансових ризиків, ми рекомендуємо співпрацювати з кількома транспортними компаніями.

Резюме.

Перевести бізнес в онлайн не так складно, як може здатися. Тим паче в більшості питань ми можемо в цьому допомогти взяти більшу частину головних болей на себе, залишивши твої час та сили на створення та реалізацію нових проєктів.

Обирай зручний спосіб зв’язку (Viber, Telegram, Facebook Messenger, E-mail) і почнімо діалог.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *