Сьогодні ми пройдемось по головним помилкам,

які допускають домашні таргетологи. Нічого в цьому страшного, звісно, нема, але бюджети можна використати в рази ефективніше. Тому нотуй, на що треба звернути увагу, якщо робиш це самостійно.

1. Зазначення безлічі інтересів.

Ідеальний варіант — це один інтерес на одну групу оголошень. Оскільки саме тоді ти точно зрозумієш, який інтерес конвертує, а який ні.

Зазначення великої кількості інтересів, частина, може навіть більша, з яких не буде результативною, просто подарує твій бюджет рекламному майданчику.

2. Нерозуміння власної цільової авдиторії.

Нерозуміння цільової авдиторії призводить до вельми широкого налаштування таргету.

Так, існує стратегія, коли ціль реклами налаштовується без вибору інтересів на широку авдиторію. Проте це точно не годиться для новачків. Для цієї стратегії обирається креатив та офер, що вузько заточений під цільову авдиторію, через що на нього реагують тільки потрібні люди, а інші відсікаються офером.

Найоптимальніший спосіб просування в офлайні — автомобільні ароматизатори з вашим логотипом чи послугою.
Інформація запам'ятовується не тільки на візуальному рівні, але й на рівні ароматів. При цьому взаємодія відбувається не тільки з водієм, але й з усіма пасажирами.
VIPFRESH® — бездоганна якість з 2008 року. І ми це підтверджуємо!

3. Понад 20% тексту на креативі.

Від кількості тексту на кожному креативі залежить охоплення рекламованого посту і вартість просування. Більше тексту — менше охоплення.

Stories це не стосується.

4. Вмикання-вимикання рекламної кампанії.

При вмиканні/вимикані рекламної кампанії відбувається обнулення оптимізації, тому повторний запуск реклами відбуватиметься без врахування попередньої відкрутки.

Тому якщо потрібно призупинити рекламу, оптимальніше максимально знизити бюджет, а не вимикати її повністю.

5. Реклама без UTM-міток.

Повноцінно прописувати UTM-мітки обов’язково потрібно, якщо використовуються цілі, що не відображають статистику по конверсіям з реклами. Рекламна кампанія, група оголошень, кінцеве оголошення, — потрібно чітко розуміти, що дає конверсію, а що не дає. Більша половина успіху рекламної кампанії залежить не від первинних налаштувань, а від її правильної оптимізації.

6. Помилковий вибір цілі.

Різні цілі направлені на різні дії користувача після реакції на рекламне оголошення. Тому від правильного вибору цілі оголошення залежить і набір можливих цілей в кампанії, місця розміщення тощо.

Хоча цілі Трафік та Конверсія наче й схоже, проте між ними є купа нюансів, що суттєво відрізняє принцип роботи.

7. Відсутність пікселя.

Багато таргетологів-аматорів починають працювати з залученням трафіку, при цьому не ставлять піксель на сайт. Це робить неможливою роботу з ретаргетингом, яка зазвичай має більшу конверсію, ніж холодна реклама.

8. Робота без користувацьких авдиторій

В першу чергу варто створювати авдиторії на основі тих людей, що вже взаємодіяли з профілем якийсь час. Це одна з найтепліших і максимально лояльних груп людей, тому ігнорування цих та схожих на цих людей призводить до збільшення вартості рекламної кампанії. 

Грамотний таргетинг — це наша робота. Послугу можна отримати як окремо, так і в пакеті. Зв'яжися з нами будь-яким зручним способом, і ми легко справимося з поставленими цілями.

9. Невірний аналіз авдиторії або його відсутність.

Часто помилковим є налаштування авдиторії, наприклад 18-35 років иа відкрутка реклами на широкий вік без оптимізації. Те саме стосується й іншіих параметрів, наприклад, гео, статі тощо.

Можливо результат дає тільки вік 18-25, а 25-35 лише зливає ваш бюджет. Тому оптимізувати дуже важливо.

10. Реклама без тексту.

Для ефективних налаштувань необхідно тестувати велику кількість креативів, авдиторій, оферів та кінцевих оголошень. Тест або запуск на кількох оголошеннях — це запуска майже навмання.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen − three =