Про реферальні посилання та контекстну рекламу

Пропозиції в стилі “відправ посилання другу та отримай бонус” актуальні вже понад 10 років. Актуальні вони й сьогодні. Сьогодні ми поговоримо про це.

Як все починалося

З історії PayPal

Сучасний тип реферальних програм були закладені в ті часи, коли Ілон Маск в рамках свого сервісу PayPal запропонував запрошувати знайомих за певні блага.

Запросивши друга зареєструватися, PayPal давав безкоштовні гроші як існуючому, так і новому користувачу. І як результат, ця стратегія призвела до зростання користувачів сервісу від 7% до 19% щодня!!!

За три роки авдиторія з кількох тисяч користувачів перетворилася в багатомільйонну. За 10 років — в 100 000 000 користувачів. А витрати склали лише 60-70 млн. доларів, що оказалося в десятки і сотні разів дешевше та ефективніше, аніж будь-яка реклама.

З історії Dropbox

На етапі стартапу компанія використовувала для залучання нових користувачів сервіс Google Adwords. В результаті кожний проданий за 99 баксів продукт обходився компанії в 233-388 доларів на лід контекстної реклами. Очевидно, що від’ємне значення не є вигідним.

Після введення двосторонньої реферальної програми справи в компанії пішли краще. Користувач, запрошуючи друга, отримував додаткове місце для зберігання інформації. Друг також отримував безкоштовне сховище при реєстрації.

Таким чином за перший рік Dropbox збільшив користувацьку базу на 60%, зекономивши при цьому 13 мільйнів доларів на маркетингу.

Яскравим прикладом успішної реферальної програми у нас

в країні є приклад Монобанку. Позиціонуючи себе першим мобільним банком, що не має фізичних відділень, а повністю живе у вашому смартфоні, він дуже швидко наростив клієнтську базу, окрім приємних умов обслуговування, ще й реферальною програмою

Ти ще можеш отримати свої 50 гривень, замовивши та активувавши картку Монобанку.

Оцініть перспективу реферальних програм

якщо ваш бренд планує захопити ринок. Особливо це стосується специфічних та затратних у просуванні ніш.

Запропонувавши вигідну двосторонню програму, користувачі просуватимуть вас значно дешевше та ефективніше, аніж би ви вклалися в контекстну рекламу.

Користувачі добре знають,

кому з друзів потрібний ваш продукт. І якщо є можливість не тільки допомогти другові, але й ще за це щось отримати, вони обов’язково приведуть до вас нових клієнтів.

Отримай свої 100 гривень

на оплату будь-яких послуг нашої компанії, запросивши скористатися нашими послугами свого друга. Друг також отримає 100 гривень на оплату будь-яких послуг нашої або однієї з компаній-партнерів на вибір.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × 1 =