Просування в соцмережах

Запустити з нами свій проєкт легко!

Достатньо просто подзвонити на 050 579 3061 або написати нам в улюблену соцмережу та почати діалог:

Сайт — це добре, але це є просто інструмент

для ведення бізнесу, як, наприклад, і телефон. Він може бути навороченим та крутим, але він не приноситиме доходу, якщо не налаштувати його просування в соцмережах (SMM — Social Media Marketing) та не налаштувати чітке бачення продажів та взаємодію з вашим відділом продажу або людиною, яку ви призначите на цю роль, якщо бізнес невеликий.

Ми можемо допогти і в цьому, адже 13 років досвіду довели та навчили, що є важливим, з чим можна зачекати, а від чого взагалі відмовитися.

Найбільші бази ваших клієнтів

це є соціальні мережі. І не тільки ваших, але й ваших конкурентів.

В соціальних мережах сучасні люди проводять 80% всього часу, порівняно з серфінгом сайтами у всесвітній мережі. Тому надзвичайно важливо скомунікувати та направити трафік існуючих та потенціяльних клієнтів із соціальних мереж на ваш сайт, де вони зможуть дізнатися про вас більше, відчути і повірити у вашу експертність, ознайомитися з вашими пропозиціями та зробити взаємодію, що виражається в купівлі вашого продукту чи послуги, запису на консультацію тощо.

Присутність у соціальних мережах —

це найбюджетніший спосіб масштабування бізнесу. Щоправда він вимагає прискіпливої уваги та вмілих рухів одразу кількох спеціалістів:

• проджект-менеджера;
• дизайнерів;
• креативщиків;
• маркетологів;
• таргетологів.

Кожна окрема робоча одиниця з цього списку коштує значних капіталовкладень. Тому наше комплесне рішення точно зекономить десятки тисяч гривень щомісяця за рахунок зменшення фонду заробітної платні.

social, media, manager

Присутність у соціальних мережах —

це найбюджетніший спосіб масштабування бізнесу. Щоправда він вимагає прискіпливої уваги та вмілих рухів одразу кількох спеціалістів:

• проджект-менеджера;
• дизайнерів;
• креативщиків;
• маркетологів;
• таргетологів.

Кожна окрема робоча одиниця з цього списку коштує значних капіталовкладень. Тому наше комплесне рішення точно зекономить десятки тисяч гривень щомісяця за рахунок зменшення фонду заробітної платні.

Присутність у соціальних мережах —

це не є постинг заради постингу. А саме таку помилку сьогодні допускають адміністратори переважної більшості бізнес-сторінок в соцмережах. Така стратегія досягає лише єдиної цілі — задоволення его власників та адмінів.

Справжній СММ (соцмедіамаркетинг) має на меті розбудову клієнтської бази, утримання в активному стані цікавості до бренду і будується на певній СММ-стратегії, яка складається з інструментів, що розігрівають цікавість потенціяльної авдиторії до бренду, збільшують експертну вартість бренду і доводять клієнта до точки продажу.

І ця робота обов’язково має бути тісно пов’язана з сильним відділом продажу, в інакшому випадку саме на цьому кінцевому етапі — на моменті продажу — вся робота маркетологів, дизайнерів, креативщиків, таргетологів, проджектів не матиме жодного сенсу.

social, social media, communication

Присутність у соціальних мережах —

це не є постинг заради постингу. А саме таку помилку сьогодні допускають адміністратори переважної більшості бізнес-сторінок в соцмережах. Така стратегія досягає лише єдиної цілі — задоволення его власників та адмінів.

Справжній СММ (соцмедіамаркетинг) має на меті розбудову клієнтської бази, утримання в активному стані цікавості до бренду і будується на певній СММ-стратегії, яка виписана для кожної окремої цільової авдиторії і складається з інструментів, що розігрівають цікавість потенціяльної авдиторії до бренду, збільшують експертну вартість бренду і доводять клієнта до точки продажу.

І ця робота обов’язково має бути тісно пов’язана з сильним відділом продажу, в інакшому випадку саме на цьому кінцевому етапі — на моменті продажу — вся робота маркетологів, дизайнерів, креативщиків, таргетологів, проджектів не матиме жодного сенсу.

Простими словами:

СММ (Соцмедіамаркетинг) зустрічає на вулиці людей, що ані чого не знають про бренд, розповідають про те, чому ви віддаєте щонайменше третину життя, про новинки та переваги бренду, розпалюють цікавість та впевненість в експертності, і доводять за віртуальну руку їх до відділу продажу, який і закриває торговельну операцію. Саме тому ця зв’язка має бути міцною.

При цьому робота СММ не припиняється і продовжується в напрямку перетворення клієнтів спочатку на постійних клієнтів, а в ідеалі взагалі на адвокатів бренду, що будь-коли і за будь-яких обставин розповідатимуть своїм рідним і близьким про ваш бренд з тим самим запалом вогнем в очах, що і ви напередодні.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ:
в кожній соцмережі присутня своя цільова авдиторія зі своїми поведінковими характеристиками. Тому те, що приносить результат в одній соцмережі зазвичай абсолютно безрезультативне в іншій. А це означає, СММ-стратегії в різних соцмережах мають бути різними.

away, junction, direction

Не варто ламати голову!

Ми маємо рішення,

адже робимо це вже з 2008 року!

direction, arrow, away

Скільки це коштує?

Просування в соцмережах коштує в середньому екв. 350€-400€ на місяць* за одну соціальну мережу.

Це в 10 і більше разів дешевше, аніж винаймати всіх спеціалістів, дотичних до цієї роботи. При цьому правильний СММ (соцмедіамаркетинг) дозволить зекономити 2-2,5 роки життя за рахунок швидкого розвитку бізнесу, а в сучасних реаліях, без перебільшення, є життєво необхідною історією для будь-якого бізнесу.

Чому? Бо ваші конкуренти також про знають, що грамотний СММ сьогодні — це надзвичайно серйозна конкурентна перевага.

* за умови підписання договору на 6 та більше місяців. Ще 100€-200€ на місяць потягнуть на перших порах витрати на рекламні кампанії. З ростом компанії та масштабуванням витрати на рекламу звісно зростуть, проте додаткові рекламні витрати зазвичай приносять і зовсім інші доходи. Великі світові бренди витрачають на рекламу десятки і навіть сотні мільйонів євро, які вони відбивають у зростаючих продажах.

Запустити з нами свій проєкт легко!

Достатньо просто подзвонити на 050 579 3061 або написати нам в улюблену соцмережу та почати діалог: